ETT FÖRSÖK TILL SUNDARE LIV

Denna bloggen är endast gjord för personligt syfte. Är nämligen gravid och har fastnat i ett sockerberoende vilket har resulterat i att jag i princip äter något sött varje dag och väldigt ofta snabbmat. Men detta kan inte fortsätta uppenbarligen. Jag är i 9 månaden och har redan gått upp 19kg.

Självklart e jag medveten om att man går upp i vikt av att vara gravid men med tanke på hur jag har levt och ätit så är garanterat ca 7 kg endast pga maten.....

Har försökt att vara duktig i flera månader men inte lyckats alls.
Så tänkte jag skulle föröka motivera mig till att äta ordentligt och hälsosamt genom att dokomentera allt som rör mina måltider och motion om dagen.

Tänker även lägga ut så ni kan följa vad som händer på vågen. Som ni kanske förstår så e inte mitt mål att tappa i vikt. Men jag tror nog att jag kanske kan stå kvar på min viktökning tills bebisen är född och sen tappa mina graviditetskilon lite lättare.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-19 @ 21:17:06
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0